9 ویژگی کلیدی Yoast SEO


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری و آدرس majallehkhabari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 49
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 73
:: بازدید هفته : 105
:: بازدید ماه : 10707
:: بازدید سال : 49380
:: بازدید کلی : 112879

RSS

Powered By
loxblog.Com

9 ویژگی کلیدی Yoast SEO
پنج شنبه 1 تير 1402 ساعت 19:14 | بازدید : 445 | نوشته ‌شده به دست مجله خبری | ( نظرات )


9 ویژگی مهم Yoast SEO بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اصولی است که به شما در بهبود سایت و رتبه بندی آن کمک می کند. افزونه Yoast SEO برای وردپرس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت ها باشد. در ادامه این مقاله 9 ویژگی مهم ابزار SEO Yoast را توضیح خواهیم داد. با وبلاگ همراه باشید.

سئو شما هستید

با استفاده از این ابزار می توانید به بهینه سازی محتوا و وب سایت خود کمک کنید و همچنین به عنوان یک پلتفرم آموزشی که توصیه های حل مسئله را ارائه می دهد نیز شناخته می شود.

چرا Yoast SEO؟

این ابزار بیشتر از اینکه به شما کمک کند یک سایت بهینه سازی شده را داشته باشید.

این افزونه می تواند به عنوان یک ابزار یادگیری مورد استفاده قرار گیرد زیرا به شما پیشنهاداتی در مورد نحوه حل مشکلات می دهد

تنظیمات آن همچنین به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش لینک های سایت شما می دهد

ساختار پاراگراف

Yoast SEO ساختار پاراگراف شما را برای ایجاد محتوای بهتر و بهینه تجزیه و تحلیل می کند. این شامل اطمینان از اینکه پاراگراف ها طولانی نیستند، جملات کوتاه هستند و کلمات انتقالی در جای خود قرار دارند، می شود.

این ابزار به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

اگر مشتری شما نتواند محتوا را درک کند، می توانید آن مشتری را برای همیشه از دست بدهید و همچنین متقابلاً، اگر محتوا آسان و قابل درک باشد، مشتریان زیادی را مادام العمر جذب خواهید کرد و فروش زیادی را تجربه خواهید کرد.

کلمات کلیدی یا چگالی

تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در یک مقاله یا محتوایی تکرار می شود، تراکم کلمه نامیده می شود. یکی از ویژگی های بارز این افزونه وردپرس بهترین تشخیص و توصیه برای کلمات کلیدی شماست

علاوه بر این، استفاده از مقادیر کم کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت شما مناسب نیست و باید به عنوان یک استاندارد متعادل باشد. با کمک افزونه Yoast می توانید ببینید که چه تعداد از کلمات کلیدی در محتوا استفاده می شود، با استفاده از کلمات کلیدی خیلی زیاد یا خیلی کم.

توانایی خواندن

جالب است بدانید محتوایی که به راحتی خوانده می شود، میزان ماندگاری و بازدید بیشتری دارد.

افزونه Yoast SEO برای وردپرس ساختار پیشنهاد شما را تجزیه و تحلیل می کند و مطمئن می شود که پست های قابل خواندن ایجاد می کنید.

این امر باعث می شود تا عموم مردم محتوای سایت شما را بهتر درک کنند و منجر به ماندگاری و خواندن کامل مطالب می شود.

توضیحات متا

به زبان ساده، توضیحات متا یا متا توضیحات خلاصه ای از محتوای وب سایت را در نتایج جستجو در زیر لینک های جستجو نشان می دهد که برای جذب بازدیدکننده و سئوی وب سایت بسیار مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این افزونه این است که به شما امکان ایجاد، تنظیم و ویرایش متا توضیحات را می دهد و در صورت کامل بودن محتوا، یک خط سبز با نوار رنگی نشان می دهد.

پشتیبانی لینک

می‌دانید که لینک‌های محتوای داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد محتوا و وب‌سایت شما هستند و همچنین لینک دادن به آن‌ها برای کمک به بازدیدکنندگانتان برای یافتن محتوای مرتبط‌تر مفید است.

نظارت کامل این پیوندها مورد نیاز است. یکی دیگر از ویژگی های مهم سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO این است که لینک های داخلی و خارجی را در محتوا نشان می دهد و بررسی می کند که آیا محتوا تعداد لینک های ثابتی دارد یا خیر. موجود هست یا نه؟

استفاده از کلمات دوگانه

بیشتر موتورهای جستجو برای هر پستی که ایجاد می شود روی کلمات کلیدی متفاوتی تمرکز می کنند تا به صفحه شما کمک کنند تا بدون رقابت برای رتبه بندی یکسان، رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشند.

Yoast تمام کلمات کلیدی استفاده شده قبلی شما را ذخیره می کند و هنگام استفاده از آنها به شما اطلاع می دهد.

از کلمات کلیدی در زیرنویس استفاده کنید

جنبه دیگری که گوگل و سایر موتورهای جستجو کمتر به آن توجه می کنند سرفصل ها هستند، عنوان هایی که در محتوای خود ایجاد می کنید. با این حال، همه این موارد برای ایندکس کردن محتوای شما کار می کنند و نقش مهمی در رتبه بندی کلمات کلیدی و وب سایت شما دارند.

Yoast آن زیرنویس‌ها را بررسی می‌کند و به شما اطلاع می‌دهد که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده‌اید.

اکثر مدیران وب بر این باورند که قرار دادن کلمه کلیدی در عنوان حداقل یک بار برای موتورهای جستجو و خوانندگان مفید است.

لینک های ارجاع

تغییر مسیر لینک های شکسته (301 تغییر مسیر) می تواند به افراد کمک کند تا محتوای شما را پیدا کنند. در حالی که وردپرس فقط توانایی به روز رسانی این لینک ها را دارد، Yoast SEO به شما قدرت بیشتری می دهد.

از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

افزونه Yoast SEO برای وردپرس نیز این قابلیت را دارد که اطلاعات خاصی را با رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. در حالی که پست‌ها بدون این تغییرات همچنان به اشتراک گذاشته می‌شوند، می‌توانید تصاویر مختلفی را به پست اضافه کنید یا توضیحات خاصی برای فیس‌بوک و توییتر ایجاد کنید.

استفاده از این ابزار به پست‌های شما کمی سفارشی‌سازی بیشتری می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند مخاطبان خود را جذب کنید و بازدید داشته باشید.

تولید محتوا به عنوان سئوی بسیار مفید در وب سایت در نظر گرفته می شود، این درایو به جذب هرچه بیشتر بازدید و دیده شدن وب سایت شما کمک می کند. کاری کنید که سئوی وب سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای مخاطبان شما مفید باشد.

Yoast SEO یکی از ابزارهای مفید برای بهینه سازی محتوای سایت های وردپرسی است، پس از آن برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید.

برای بهینه سازی وب سایت خود چه می کنید؟ آیا هنگام استفاده از روش های سئو متوجه تفاوت در تعامل بازدیدکنندگان شده اید؟

رفرنس: https://blogten.ir/nine-important-features-yoast-seo/




|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: